*****MESAJUL PREȘEDINTELUI FSLI LA DESCHIDEREA ANULUI ȘCOLAR 2017-2018*****

miercuri, decembrie 09, 2009

LA REVEDERE, FLORIN FLORESCU !

AM PRIMIT DE LA COLEGII DIN PIATRA-NEAMȚ:
S-a stins Florin și ni se pare că tot Universul și-a pierdut bucuria. A dus cu demnitate și speranță o luptă aprigă cu o boală necruțătoare care, în final, l-a învins.
Am învățat de la el dragostea de oameni și altruismul. Nimic pentru el, totul pentru semenii săi.
Printre ultimile lui gânduri au fost și cele îndreptate către colegii din întreaga țară. Iată-le :
’ DRAGI COLEGI,
Deși sănătatea nu-mi mai permite, sunt sufletește mereu alături de voi, urmăresc cu interes acțiunile pe care le desfășurați.
Sunt fericit că am făcut parte din aceeași familie sindicală, că am luptat împreună pentru orice realizare.
Am conceput acțiuni importante, am trăit momente tensionate, ne-am contrazis, ne-am bucurat când am reușit, viața noastră a fost o continuă cursă.
Boala m-a oprit necruțător, dar deocamdată mai lupt și-mi păstrez speranța.
Vă mulțumesc tuturor celor care v-ați preocupat de situația mea, care m-ați ajutat financiar sau care v-ați rugat pentru binele meu.
Vă doresc un AN NOU mai bun, cu sănătate și împliniri, cu rezultate mai bune în lupta pentru drepturile oamenilor.
Cu mult drag si considerație,
Președinte fondator al Sindicatului din Învățământ Neamț,
Prof. Florin Florescu”
MESAJUL SINDICATULUI ÎNVĂȚĂMÂNT NEAMȚ, AICI: Regrete eterne
O delegație a sindicatului nostru îl va conduce pe ultimul drum pe colegul și prietenul nostru FLORIN mâine, 10 decembrie 2009.
DUMNEZEU SĂ-L ODIHNEASCĂ ÎN PACE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu