*****CONCURS DIRECTORI 2017*****GRADATII DE MERIT 2017*****OUG NR. 17/2017 - MAJORARE SALARII NEDIDACTIC*****OMEN NR. 3252/2017*****OMEN NR. 3160/2017*****OMEN NR. 3151/2017*****HG NR. 38/2017*****MIȘCAREA PERSONALULUI DIDACTIC 2017-2018*****OMENCS NR. 6161/2016*****

vineri, octombrie 02, 2009

Boc a preluat Educaţia de la Andronescu. Se pregăteşte o nouă structură şi o altă titulatură a ministerului

Ajuns la sediul Ministerului Educaţiei, în această dimineaţă, la ora opt fix, premierul Emil Boc a preluat portofoliul de şef al învăţământului de la Ecaterina Andronescu, după o întâlnire ce a durat aproape o oră.
"Am discutat problemele curente: pregătirea bacalaureatului şi a testelor de trecere din clasa a VIII-a în clasa a IX-a, finalizarea modelelor pentru evaluare, problemele legate de noile manuale şcolare ce trebuie să se bazeze pe competenţe şi descentralizarea cuprinsă în legea Educaţiei", a spus Boc, precizând care a fost motivul pentru care a dorit să preia Ministerul Educaţiei: "Ca formare provin din mediul universitar şi m-am familiarizat foarte mult în ultimul timp cu legea învăţământului la care am lucrat. M-am consultat cu doamna Andronescu şi până acum, mă voi consulta şi de acum înainte şi după ce nu voi mai fi ministru".
În ceea ce-i priveşte pe secretarii de stat din cadrul MECI, premierul şi totodată noul ministru al Educaţiei a spus că aceştia au fost deja demişi şi că în perioada interimatului de 45 de zile, numărul secretarilor de stat va fi de maximum doi. Oficiali din minister ne-au precizat că actualul secretar de stat, Oana Badea, membră a PDL, are cele mai mari şanse să preia învăţământul preuniversitar, în timp ce postul de secretar de stat pentru buget-finanţe ar urma să fie atribuit unui alt membru PDL.
Conform aceloraşi surse, premierul pregăteşte şi o hotărâre de guvern prin care va schimba organigrama şi implicit titulatura ministerului. Fostul ministru, Ecaterina Andronescu, şi-a încheiat mandatul cu zâmbetul pe buze, declarând că se va întoarce la Universitatea "Politehnica" din Bucureşti: "Chiar nu am nici o problemă! Evident că mă întorc la catedră. Nu m-au dat afară, sper!". Premierul va rămâne astăzi la sediul MECI până la ora 11, purtând discuţii cu directorii instituţiei.
Sursa: Gândul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu