*****CONCURS DIRECTORI 2017*****GRADATII DE MERIT 2017*****OUG NR. 17/2017 - MAJORARE SALARII NEDIDACTIC*****OMEN NR. 3252/2017*****OMEN NR. 3160/2017*****OMEN NR. 3151/2017*****HG NR. 38/2017*****MIȘCAREA PERSONALULUI DIDACTIC 2017-2018*****OMENCS NR. 6161/2016*****

vineri, mai 22, 2009

TEZE CU GREȘEALĂ UNICĂ

Vrem teze cu greşeală unică!
Rezolvarea tezelor cu subiect unic a ajuns să semene cu rezolvarea desenelor ălora cu cinşpe, şaişpe diferenţe între ele pe care trebuie să le descoperi repede. Să luăm cazu’ tezei la istorie. Vine copilul, se aşază în bancă, trage bileţelul, citeşte textul şi i se umezesc ochii, de parcă ar fi Ecaterina Andronescu la negocierea salariilor profesorilor. Urmăreşte cu creionul linia logicii şi vede că Armata 1 e Armata 2. Se mută pe linia gramaticii şi vede că săraca armată 1 are dezertori: Divizia numeralului ordinal, formată din soldaţi romani, a dezertat toată la arabi, că se scrie corect Armata I, cu cifre romane. După aia nici nu mai contează că textul şi armatele n-au strategie, că nu reies diferenţele dintre I şi II. Asta vine după ce, la română, Ghiţă Niţescu s-a deghizat în Niţă Ghiţescu şi viceversa. În ritmul ăsta, următoarea teză la matematică ar suna cam aşa: „Se dă cercul cu trei laturi, a, b şi armata I. Se cere să se calculeze quadratura reformei în Educaţie ştiind valoarea bisectoarei din poezia Luceafărul şi faptul că eroismul Ecaterinei Andronescu este egal cu radical din eroismul Ecaterinei Teodoroiu împărţit cu PixPi.
De aceea, primul pas al reformei în învăţământ ar trebui să fie atingerea unui obiectiv simplu: tezele cu subiect unic să fie măcar teze cu greşeală unică.
Sursa: Gândul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu